Razvoj pobiralnega zgrabljalnika AIR 1300 – vlečena kombinacija

Projekt AIR 1300 – VK predstavlja konzorcijski RR projekt za razvoj novega pobiralnega zgrabljalnika z revolucionarno 13 metrsko (1300) delovno širino in sistema vlečene kombinacije (VK) za pobiranja zgrabka krme, ki je namenjen obdelavi obsežnih ravninskih predelov in odgovarja na potrebe najzahtevnejših profesionalnih kmetovalcev.

Rezultati projekta: razvit in delujoč prototip pobiralnega zgrabljalnika AIR 1300 – VK z

  • delovno širino 13 m (1. na svetu) s 4 deljenimi pobiralnimi enotami, kar omogoča za 40 % večjo produktivnost pobiranja travinj
  • manj agresivnimi pobiralnimi prsti, ki znižujejo vsebnosti nečistoč v krmi (do -5%); (3
  • integriranem digitalnem (zaslonskem) upravljalcu visoke ločljivosti s programskim uporabniškim vmesnikom, ki omogoča avtomatsko upravljanje stroja na poljubnih tipih upravljalcev, monitoring ter modularnost in personalizacijo strojne opreme.

Skupna višina projekta: 941.000 EUR.

Naložbo financira Evropska unija - NextGeneration EU v višini 231.000 EUR.

Naložba del ukrepov načrta, ki se financira iz mehanizma- www.noo.gov.si. Več info - www.evropskasredstva.si

Projekt izvajata 2 partnerja; SIP strojna industrija, d.d., Šempeter v Savinjski dolini, v vlogi vodilnega partnerja ter podjetje DEK, d.o.o., v vlogi konzorcijskega partnerja.

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Naziv operacije

Modularni avtomatizirani traktorski posipalnik s predpripravo za IoT povezljivost

Namen in cilj operacije

Namen raziskovalno razvojnega projekta je izdelati modularni avtomatizirani traktorski posipalnik s predpripravo za IoT povezljivost do stopnje TRL 9, ki bo pripravljena za industrijsko proizvodnjo.

Cilj je izdelati modularni avtomatizirani traktorski posipalnik s predpripravo za IoT povezljivost, ki bo elektronsko krmiljen in bo zbiral različne vrste podatkov, pomembnih za optimizacijo delovanja. S tem projektom želimo združiti več različnih načinov posipanja, da delavci zimske službe ne bodo morali za vsako spremembo lokacije zamenjati stroja zaradi drugačne površine, ki v različnih vremenskih pogojih zahtevajo različne posipne materiale, ali večkrat prevoziti površine, ki je za stroj preširoka. Novi stroj bo lahko istočasno posipal cesto in pločnik ali pa cesto in avtobusno postajo, poleg tega pa bo imel stroj elektronsko reguliranje širine posipanja ceste in bo lahko naenkrat posipal večjo površino. Vse opisano znatno zmanjšuje tako prevoženo pot strojev za posipanje kot zastoje v prometu, kar znižuje emisije.